Banner Logo - Kniha Bratříček. Autor: Nakladatelství Bratříček.

Praha – Kniha Bratříček, která nedávno vyšla, se zdála být zprvu normálním titulem. Po několika dnech na trhu se však ukázala jako překvapivá novinka. Umně propracovaný příběh s prvky psychologie má právě ještě jednu exkluzivitu – existuje ve dvou vizuálně stejných verzích, které se od sebe vzájemně liší pouze poslední kapitolou, tedy zakončením celého příběhu.

Kniha Bratříček je vyprávěním malého chlapce, který je pod vlivem událostí nucen pohlížet na svět očima dospělých.

Kromě obyčejných problémů, které přináší dětství a dospívání, totiž musí pomoci malému bráškovi, který se od ostatních dětí velmi odlišuje. Jeho odlišnost, dána především křehkou psychikou dítěte a rodinnými problémy, mu způsobuje nemalé obtíže při běžném fungování ve společnosti. Jeho bráška se ho proto snaží chránit.

Jejich krásný sourozenecký vztah však paradoxně naruší něco, co jej do té doby spojovalo, a to je oběma společná bujná fantazie, která se však u jednoho z nich projeví více, než je obecně přijatelné.

Logo – Nakladatelství Bratříček.

Kniha je právě v prodeji a vychází tedy ve dvou verzích s odlišnými konci. Autorovým záměrem bylo, aby čtenář nemohl dopředu odhadnout, kterou si odnese s sebou domů.

Autor nám také prozradil, že dle jeho názoru kniha nemá dobrý a špatný konec. Nechci ani říct, že jeden skončí dobře a druhý špatně, to ať si rozhodne každý čtenář sám. Je to prostě život. Chtěl jsem jen poukázat na to jaká síla je v lidském rozhodnutí. A jak toto rozhodnutí může změnit život ostatním. A jak málo stačí. Mně na to stačila poslední kapitola.

Vernisáž fotografií z humanitárních misí, ve FN v Motole

DOPORUČUJEME: Kniha Bratříček (Marek Hnila) je právě v prodeji.

Autor/Zdroj:
Nakladatelství Bratříček

Redakce „ZE“

Komentáře