Sdílejte
Grevin Praha, ilustrační foto. Zdroj: Musée Grévin, official

Praha – Na trhu českého zábavního průmyslu působil Grévin Praha od roku 2014. Za čtyři roky činnosti dosáhl výjimečného hodnocení návštěvníků a výborných známek na všech portálech (Tripadvisor, Slevomat, Facebook atp.). Navzdory meziročním nárůstům počtu návštěvníků i obratu nedosáhl tento ambiciózní projekt pro své vysoké provozní náklady vyrovnaného rozpočtu.

Ani kontinuálně se zlepšující výsledky loňského fiskálního roku, ani úsilí pražského týmu, který docílil mimo jiné i významného zvýšení povědomí o této značce, nedokázaly zabránit opětovné ztrátě.


ČTĚTE TAKÉ: 12. ročník festivalu DAMU Autorská tvorba nablízko


Z toho důvodu bylo rozhodnuto ukončit po čtyřech letech činnost Muzea Grévin Praha s platností k 6. březnu 2018.

Daniela Pedret,
Marketing & Communication Director (EXT)
Musée Grévin

&

René Kekely,
 PR celebrity management pro Grevin Praha
(@ zpravyextra.cz) *

Komentáře