Summit_Barcelona2018. Foto: David Mitrenga /NEWTON Media

Praha – Minulý týden proběhl v Barceloně desátý ročník AMEC Global Summit – největší globální konference zabývající se problematikou měření PR, marketingové a mediální komunikace. Mezi téměř čtyřmi stovkami delegátů ze 40 zemí světa měla zastoupení také Česká republika, kterou reprezentovala skupina NEWTON Media. Příští ročník AMEC Global Summit se ve spolupráci s NEWTON Media bude konat v Praze a bude mimořádnou příležitostí pro všechny experty z oboru PR a komunikace sledovat a diskutovat nejnovější trendy z oboru.

Češi letos usilovali o to, aby se AMEC Summit příští rok konal poprvé v historii v regionu střední a východní Evropy. Protože v oboru měření účinků komunikace a mediálních analýz patříme ke světové špičce, bude se příští AMEC Summit, který představí českým PR expertům nejnovější trendy oboru, konat v červnu 2019 právě v Praze.

Na Summitu se také tradičně vyhlašují nejlepší analýzy z oblasti měření PR, marketingové a mediální komunikace. Skupině NEWTON Media se podařilo třetím rokem v řadě získat zlaté ocenění za nejlepší analýzu. Zatímco v předchozích dvou letech uspěla skupina v kategorii Best measurement of a business to business campaign s analýzami pro české klienty, letos získala zlatou medaili za analýzu genderové vyváženosti zpravodajství v kategorii Best measurement of a not-for-profit campaign, kterou připravila slovinská společnost Kliping (NEWTON Media Group).


ČTĚTE TAKÉ: Výkup auta v bazaru? Díky datovým robotům dostanete lepší cenu
Stovky lidí se denně zbavují svých ojetých miláčků, ne vždy jim za ně ale v autobazarech dají tu nejlepší cenu. Díky nové aplikaci, kterou pro sít autocenter AAA AUTO vyvinula inovační laboratoř AuresLab vedená Stanislavem Gálikem, však zde zákazníci dostávají dramaticky lepší nabídku, než v menších bazarech, které takto pokročilé technologie nejsou schopny zavádět.

Letošní AMEC Summit byl pro nás velmi inspirativní. Jsem velmi rád, že se NEWTON Media dlouhodobě daří přenášet nejnovější poznatky do praxe a přinášet klientům nová a efektivnější řešení v oblasti mediálních analýz. Příští ročník kongresu v Praze bude mimořádnou příležitostí pro všechny experty z oboru a je mi ctí, že NEWTON Media bude u toho jako hlavní partner,“ říká Petr Herian, globální CEO společnosti NEWTON Media.

AMEC Global Summit je každoročně místem pro setkávání a sdílení zkušeností špičkových PR a marketingových expertů světových značek a globálních institucí. Letos si účastníci Summitu mohli vyslechnout například přednášky Alexe Aikena (Executive director UK Government Communications), Jeniffer Bruce (Global Leader of Communications Measurement, Adobe Systems), Carmen Romero (Deputy Assistant Secretary General for Public Diplomacy, NATO), Jamina Spitzera (Senior Director, Comms Insights, Microsoft) a dalších osobností, které se zabývají komunikací a jejím měřením v globálním měřítku.

David Mitrenga,
(red.)

Komentáře