Jak bojovat s temnou stranou IT? Autor: itSMF Czech Republic , official (TZ)

Praha – Ve dnech 18. a 19. ledna 2018 se uskuteční dvanáctý ročník největší české odborné konference uživatelů a dodavatelů v oblasti IT Service Managementu pod názvem „Jak bojovat s temnou stranou IT“. Akce se bude konat v pražském hotelu Ambassador, Zlatá Husa. Pořadateli letošního ročníku jsou itSMF Czech Republic a CACIO.

Program konference je rozdělen do tří základních bloků.

První blok s názvem „Service management – základní stavební kámen nejen pro IT“ se zaměřuje řízení IT služeb a jejich kvalitu. Ukazuje na obecnou platnost používaných, prověřených postupů a jejich univerzální použitelnost i pro jiné služby než služby ICT.

Druhý blok, Security & Cloud, reflektuje vznik a razantní nástup nových technologií a přístupů, které sebou přinášejí i nové problémy. V poslední době, zejména pod vlivem opakujících se hackerských útoků a jiných případů zneužívání ICT, je velmi důležitým tématem bezpečnost IT.

Poslední blok, který nese označení „Nové trendy a přístupy v IT Service Desku, ITILu.“se zaměřuje právě na nové přístupy v IT, které jsou jednak rozšířením dosavadních postupů řízení IT služeb v ITILu nebo doplňkem ITILu, který přesahuje původní rámec ITILu a prokázal svoji životaschopnost v praxi.

Tyto přístupy by pak měly zajistit žádoucí přínosy digitalizace a automatizace v každodenních činnostech zákazníků/uživatelů IT služeb.

ČTĚTE TAKÉ:Panelová diskuze o praktických zkušenostech s nasazením systému RPA

-sim, red.
(TZ, protext)

Komentáře