Sdílejte
Od 4. dubna žluté autobusy pod novou marketingovou značkou RegioJet Foto: Student Agency

BRNO / Z českých silnic definitivně zmizí autobusy s logem společnosti Student Agency. Největší tuzemský dopravce s nimi bude od 4. dubna letošního roku jezdit nově pod značkou RegioJet.

„Od 4. dubna budeme používat novou marketingovou značku – RegioJet, pod kterou budeme takto nově komunikovat směrem k zákazníkům,“ uvedl pro ZprávyExtra.cz mluvčí Student Agency a RegioJet Aleš Ondrůj.

Student Agency však zůstává z hlediska administrativně-legislativního nadále dopravcem, i když se zákazníci nově potkají zejména s marketingovou značkou RegioJet. „Pod značkou Student Agency bude společnost nadále vystupovat také ve všech dalších byznysech, ve kterých působí, jako jsou například prodej letenek, pracovních a studijních pobytů apod.,“ doplnil Aleš Ondrůj.

Dopravce bude postupně od dubna nasazovat do provozu dalších 45 nových autobusů Fun&Relax. Nové autobusy Fun&Relax budou přitom vozy zcela nové generace a právě jejich uvedení do provozu bude již spojeno s novou marketingovou značkou sítě žlutých autobusů RegioJet. „Také na stávajících autobusech bude v následujícím období postupně měněno logo Student Agency na RegioJet, které v sobě nicméně Student Agency obsahuje – jako znak příslušnost k této silné skupině – lídrovi v oblasti cestovních a přepravních služeb,“ uvedl Ondrůj.

Žluté autobusy přepravily v roce 2015 na pravidelných linkách celkem rekordních 7,25 milionů cestujících, což je o 12,4 procenta více než v předchozím roce.

„Rostli jsme ve všech segmentech – na vnitrostátních i mezinárodních linkách – stejně tak se nám podařilo úspěšně oslovit úplně nové zákazníky na Slovensku,“ říká Ivana Kašická, ředitelka autobusové dopravy STUDENT AGENCY a RegioJet, a dodává: „Další růstový impuls očekáváme poté, co od 4. dubna společně s dodávkou první skupiny nových autobusů Irizar Fun&Relax začneme používat novou marketingovou značku RegioJet a společně s vlaky RegioJet nabídneme cestujícím jednotnou síť spojů po České a Slovenské republice stejně jako do mnoha evropských zemí.“

Kromě nového marketingového označení chystají žluté autobusy v roce 2016 další expanzi. Více spojů pojede od 18. dubna do Vídně, spoje z Prahy do Vídně se zrychlí a většina z nich pojede nonstop, dopravce posílí také spoje do Budapešti, Bratislavy či Itálie. V Německu dojde k posílení vnitrostátní přepravy, stejně tak dopravce zatraktivní ceny na lince do Amsterodamu.

Komentáře