Peníze, ilustrační foto. Foto: internet / archiv redakce

Praha – Česká televize je opravdu dojná kráva? Dnes ParlamentníListy.cz zveřejnily provokační informace. Mezi ČT a agenturou marketingových výzkumů Kantar CZ byla uzavřena další smlouva v součtu v hodnotě 1 755 000 korun.

Portál dnes zveřejnil odstavec z letošní smlouvy mezi společnostmi Kantar CZ a ČT, zdroj si však nechal pro sebe. Podle této smlouvy se Kantar CZ zavazuje provádět exkluzivně pro potřeby pořadů na programech ČT a ČT24 sociologické výzkumy. V příkladech se uvádějí následující programy: OVM — Otázky Václava Moravce; Události; Události, komentáře, 90′ CT24.

Tématy výzkumu jsou podle Parlamentních listů Trendy Česka 2019 — Tracking volebních preferencí a postojů občanů ČR k aktuální politické situaci. Zmíněna je také nejasnost ohledně harmonogramu, množství výzkumů a nepřítomnost jiných upřesňujících bodů.

Zdroje ohledně těchto výdajů portál nezveřejnil, pouze uvádí, že společnost Kantar CZ si od roku 2017 od veřejnoprávní České televize přišla na 11 652 538 korun, a to podle osobního zjištění portálu.

ČTĚTE TAKÉ

Kantar CZ je společnost se sídlem v Praze. Na konci roku 2017 došlo ke spojení dvou agentur z oblasti marketingového výzkumu. Společnosti Millward Brown a TNS se tak přejmenovaly na Kantar CZ a nabízejí komplexní výzkumná řešení kvantitativního i kvalitativního výzkumu.

#cz.sputniknews.com,
(-red.)

Komentáře